ramadhan tibe jua..first day puase!!

Thursday, August 12, 2010

alhamdullilah coz aku dpt smbut ramadhan tahun ni...cume kali ni aku smbt ramadhan dlm keadaan demam...

sgt2 penat n xlarat...plus kne wat exhibition plak 2....ke hulu ke hilir..angkt meja..probs..adus!mcm nk pngsn jek..nsb bek xpengsan..Allah jek taw mcm mane pntnye smlm..kt mate ni plak terbyg2 jek air ais..sdapnye...hehe

pejam celik sehari pun da berlalu..ptg uh g bazar walaupun terasa pnt 1 bdn ni..lapo punye pasal...lalu aku pun p la bazar ramadhan kt pt uh bersame2 akin,azua n sya..dgn menaiki prebet pali..hehe..ktaorg g da agk lmbt..kul 6.30 cm2..so..ble2 smpai2 jek aku tgk lauk da byk abih..gabra kot..tkut mkn mkn nsik saje jek..da la first time aku mask nasik..nsb bek la xlembik or eras..thanks t azua yg ajar aku msk nsik uh..hehe

arini aku berbuka dgn kwan2 bek kesayangan aku iaitu akin,azua,hani n sya..bestnye berbuka rmai2..terubat rndu nk blek uma..huhu..

azan berkumandang...lalu dgn serta mertanya aku n kwn2ku menghirup air sepuas ati..ahhh!!leganye..haha...alhamdullilah..namun...disebabkan aku terlalu byk mnum air+demam..nk mkn nsik un xlalu..sepinggan uh 1 penyeksaan tuk aku hbiskan...hehe..tp akhirnyabis jgk..xbek membazir..

urm..pas berbuka..aku un solat n rehat2 jep..terlintas kt pale otak aku ni nk wat asgnment ldv..tp sebaik saje aku bkk bku tuk rjukan..mate aku nieyh sbuk nk pejam..(b4 bkk buku  xngantok pun..huhu) ..lalu aku un menyimpan bku tersebut n tido!!meeting blok un xg..xsdr pe dah!!haha

stakat ni jek aku merapu arini...todless..haa..=)

0 comments: